Party gays!! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Bazz Vermeulen - WaarBenJij.nu Party gays!! - Reisverslag uit New Zealand, Nieuw Zeeland van Bazz Vermeulen - WaarBenJij.nu

Party gays!!

Door: Bazz Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Bazz

01 Januari 2017 | Nieuw Zeeland, New Zealand

Het lang verwachte verhaal over oud en nieuw
Damn dan was het al zo ver het is oud en nieuw dat betekend zomer, en iedereen staat op de camping. Je moet al 3 weken van te voren reserveren zo dat je een plekje kan hebben. Toch maar misschien terug gaan naar de eerste camping waar we stonden uretiti? Want dat was zo’n verdomd lekkere camping, mooi strand, en altijd lekker weer daar. Dan rijden we daar toch gewoon naar toe? Bij aankomst stond de hele camping vol, de mensen voor ons werden al weg gestuurd. Maar de mevrouw achter de receptie zei tegen ons of ik even kon blijven wachten, waarna ik de vraag kreeg “Overseas” or not? Met andere woorden komen jullie buiten nieuw zeeland van dan of niet. Want ze hielden altijd wat plekjes vrij voor backpackers! SCORE!! Dat betekende we konden hier 2 nachten verblijven! Dat scheelde een hoop stress. Omkleden en zwemmen maar in het heerlijke koude water.

Na het zwemmen, kwamen we terug bij de tent. Kwam ik in aanraking met 2 duitsers die nu vertrokken richting Auckland. Voor dat ze vertrokken vertelde ze me dat ze het heel erg vonden om nu al vertrekken want vanavond was toch wel het allergrootste feest hier op deze “Gay camping” overal waar je lichtjes ziet branden dat is de homo community, met andere woorden 40% van deze camping was verlicht met kerstlampjes.
snel boodschappen gaan doen, want wat is er nou lekkerder als BBQ op oudjaarsdag. Een disposable BBQ gehaald, heel lekkere fles rose erbij gehaald, en vlees mocht natuurlijk ook niet ontbreken mij was het een heerlijk stuk “Herten biefstuk”, en wat de andere hadden weet ik niet meer!!! En voor iedereen hadden we nog wat kip spiesen gemaakt. Na het eten dan maar alvast indrinken voor vanavond. De later de avond werd de meer het ging opvallen dat we op een gay camping zaten. Mannen in strakke pakken liepen voorbij, verenpakken, unicorn pakken, met allemaal break lights om hun heen lichaam heen geweven. En de avond moest nog beginnen!!!! Dit word nog eens een leuk feest. Gelukkig heb ik 12 pakken condooms gekregen van me vrienden voor dat ik weg ging ( bedankt ) dan was het zo ver we gingen met zijn 3e richting de muziek, het feest was al goed begonnen. De muziek was helaas niet zo heel erg lekkah ( lady gaga, beyonce, en nog meer van die zooi ) maar snel zag ik mijn plekje al bij “Daddys Bar” als je op een kruk ging zitten had je al gelijk aanspraak. Ben je hier voor het eerst? Waarna ik begon te praten met een man die toevallig de overkoepelende manager was van elke DOC campsite hier op het noord eiland ( doc is gemeente campings ) Terwijl ik met hem aan het praten was, kwam er een man in een elfjespak ( of ja elfje blootboven lichaam 2 kleine vleugeltjes, en een speedo zwembroek om me heen staan. En gooide om mij een hoepel met allemaal glitters er om heen. Na 20 seconden liet hij me er uit, en zei dat hij hoopte dat al mijn kleren uit waren… akward! Gelukkig maakte hij het al snel goed, hij pakte zijn dildo die vast zat aan zijn riem, en zei gooi je hoofd naar achter. Zonder twijfel gooide ik mijn hoofd naar achter ( dat lieg ik, en begon te lachen en zei “no way”) gelukkig vertelde hij dat er Sambuca in zat, nou dat laat ik me geen 2 keer vertellen. Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest dat er een piemel bijna in me bek zat. Gratis alchol ( weetje hoe duur dat is hier in NZ ) Naast mij stond er een Moari die om mij moest lachen, zijn naam was Grant ( een echte Moari, een hele vriendelijke man, heel breed gebouwd. Bijna hele avond met heeft hij met ons staan te praten. Hij vertelde dat hij elk jaar nog terug kwam naar deze camping met oud en nieuw. Hij heeft 1 jaar op deze camping gewoond en een hele goede connectie met deze jongens opgebouwd.
Het was wel heel vervelend al die mannen steeds om je heen, nu weet ik ongeveer hoe vrouwen zich voelen! Het feest duurde tot een uur of 01:00 waarna vriendelijk werd verteld ons allemaal richting het strand te verplaatsen voor de after party.

Bij aankomst op het strand zagen we in de verte al iemand met vuur aan het spelen, in elke hand een soort bal wat ik het vuur stond en maakte mooie bewegingen. Toen ik dichterbij kwam merkte ik pas dat deze man helemaal naakt was, zonder enige schaamte begon hij met ons te praten terwijl, zijn piemel 1 meter van mijn hoofd vandaan zat. Toen iedereen zich verzameld had gingen ze allemaal in een kring staan, waarna ze allemaal zichzelf gingen uitkleden, om hun nieuwjaars duik te nemen.

En nu pas het tijd om naar bed te gaan!!!
Helaas was de volgende ochtend minder leuk, want de zon stond vol op onze tent te branden. Rik & ik moesten snel de tent uit voordat we gaar werden gekookt. Met onze brakkenhoofd onze tent uit gekropen. Kwamen de Grant weer tegen, hij stond achter ons met zijn Oude schoolbus omgetoverd in een caravan. Hij nodigde ons uit om koffie bij hem te komen drinken en ontbijt te eten. Of wij Eieren met bacon lusten? Wat is dat nou voor een vraag zie ik eruit als een veganist?
Waarna hij een halve koe uit de ijskast toverde is dit genoeg ham voor jou? Na bijna 3 uur in de bus te hebben gezeten en gepraat over alles en nog wat. Viel mijn zijn tatoeage op en vroeg naar de betekenis.
Elke moari tatoeage heeft 3 kenmerken
De berg staat voor verse drinkwater
De rivier staat voor het leven, die maakt onverwachte wendingen maakt, ( ook gelooft men dat elke rivier die bij jou dorp langsloopt een god is, die over het dorp waakt )
En als einde de zee, die geeft jou alles om te overleven.

Daarnaast zaten er ook andere dingen in zijn tatoeage maar dat geen meer over zijn persoonlijk leven. Nu was het zo ver we gaan naar Auckland te kijken of we onze auto te kunnen verkopen en Silvia op te halen!!!

  • 11 Maart 2017 - 10:12

    Ine Vermeulen:

    Hey Bazz,wat een pracht verhaal ,je schrijft niet vaak, maar als je schrijft is het zeker de moeite waard

  • 11 Maart 2017 - 10:41

    Ine Vermeulen:

    Wat maak jij toch allemaal mee man ,had wel een vliegje willen zijn op oudjaars avond geweldig.
    Die man met die hoepel man man lachen zeg .
    Kijk nu al weer uit naar je volgende verhaal.

    liefs
    Wil en Ine

  • 12 Maart 2017 - 18:38

    Wilma:

    Hey Bazz,

    Geweldig verhaal.
    Weer eens een hele andere wereld qua belevenissen

  • 12 Maart 2017 - 18:39

    Wilma:

    Vond je het niet jammer dat je je eenhoornpakje niet bij je had?
    Groeten van tante

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bazz

Hoi! Leuk dat je op mijn website bent, ik probeer elke week wat foto's en verhalen te delen die ik heb mee gemaakt, met het reizen!

Actief sinds 23 Nov. 2016
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 5864

Voorgaande reizen:

02 December 2016 - 31 December 2017

Mijn 2de Backpack avontuur

Landen bezocht: