Traveactive ellende - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bazz Vermeulen - WaarBenJij.nu Traveactive ellende - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Bazz Vermeulen - WaarBenJij.nu

Traveactive ellende

Door: Bazz Vermeulen

Blijf op de hoogte en volg Bazz

14 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland


Dan is het eindelijk zover, de dag van vertrek na anderhalf uur in de auto te zitten zijn we aangekomen bij Schiphol. Nu begon de spanning toch echt wel door te dringen, ik ga zo meteen een jaar naar “New Zealand” toe!!! Nu nog de spullen uit de auto pakken, en naar het punt lopen waar we elkaar zullen ontmoeten! Toen ik in de vertrek hal binnen liep zag ik “Summetje” WTF doe jij hier?! Moest je hier zijn voor werk? Vol verbazing keek ik hem aan, kon het niet geloven dat hij er in een keer was om mij gedag te zeggen! We zijn met zijn alle, richting de incheck balie gelopen om daar de groep te ontmoeten waarmee ik de reis zo zal gaan maken. Zo snel we de trappen op liepen naar de incheck balie, sprong er in eens iemand in me nek, verassing!!! Daar was Ilse en Roel in eens uit het niks, verbaast keek ik naar iedereen om mij heen? Wisten jullie hier iets vanaf?
Na de introductie van Travelactive, konden we gaan inchecken met zijn alle de rij ingegaan. Om onze bagage eindelijk af te doen en in te leveren. De laatste 3 uur in Nederland waren begonnen. Nog even met iedereen wat gaan eten, en dan konden we door de Duane gaan om daar nog even daar lekker met zijn alle te ouwe hoeren en praten over de reis. Bij het instappen in het vliegtuig kwamen we er achter dat we helaas niet bij elkaar in de buurt zaten, iedereen zat ergens anders. De vlucht van Amsterdam naar Dubai verliep net even wat anders als we verwacht hadden. Wanneer we gingen landen in Dubai kwam de piloot er achter dat er teveel mist was om te landen, waarna we uitweken naar Koeweit, om daar te wachten tot het de mist eindelijk was weg gegaan, om daarna weer te vliegen naar Dubai. Wat betekende dat voor ons, nou dat we onze vlucht hadden gemist, en dat we alles moesten omboeken. Het klonk allemaal heel simpel tot dat we daar bij de balie aankwamen. Na 5 uur lopen zeuren bij de balie, en 3 balie medewerkers verder was er eindelijk iemand die ons eindelijk kon helpen. We moesten de trein pakken naar de B terminal om daar uiteindelijk naar Qantas balie te gaan om vanuit daar het om te boeken. Gelukkig kregen we wel een cupcake en wat drinken van de vliegmaatschappij omdat we zo lang hadden moeten wachten. Onze vlucht vertrok om 22:00 s’avonds dus na een lange zit konden we weer richting Singapore.
Bij aankomst in Singapore werden we opgehaald met de taxi om zo door te gaan naar ons Hotel, helaas liep dit ook niet zoals we hadden verwacht. De Taxi was niet komen opgedagen, dus dan maar weer het hotel gebeld dat er geen taxi stond. Na een heel hoop moeite te hebben gedaan aan de telefoon begreep ze eindelijk wat ik bedoelde. 3 uur later dan afgesproken konden we dan toch eindelijk naar het hotel worden gebracht, het was al 13:15 en om 14:00 zou de bus er al staan om ons een city tour te laten zien. Dus dat betekende dat Okke, Rik, en ik 45 minuten hadden om ons ff snel te douche, en dan heel snel naar beneden te rennen. Eindelijk was het zo ver ik kon gaan douche, terwijl ik mijn sokken uitdeed die ik al 2 dagen aan had gehad, kwam er een geurvrij die ik nog nooit had geroken( een stukje van mijzelf ging op dat moment dood) en ik moest nog mijn onderbroek uittrekken ( dus dat beloofde wat goeds, vol verwachten rende ik naar de badkamer toe om weer een nieuwe ervaring te ondergaan. Helaas viel het allemaal best wel mee, naar een paar minuten spartelen was de onderbroek al uit! En kon ik heerlijk 4 minuten gaan douche! En daarna weer de zelfde kleren aan te doen die ik 4 minuten zo blij was om uit te doen. Nou dat is ook niet helemaal waar. Ik had gelukkig al een nieuwe onderbroek op Singapore gekocht een echte japanse ballenknijper! ( zie foto’s ) Snel renden we naar beneden, voor de city tour

Een vriendelijke man kwam ons ophalen met een afgetakeld busje die hij volgens mij van zijn achterneef had geleend, en een microfoon van zijn kleinekind had geleend om met ons te kunnen praten. Als eerst gingen we naar de botenical gardens toe, een hele mooi tuin die helemaal was bij gehouden. Helaas konden we hier maar 20 minuten verblijven. Meeste van de groep was al heel snel weg gerend, want die vonden het niet zo heel veel aan. Samen met Melissa& Silvia zijn wij nog rustig ff verder wat gaan kijken. Snel weer met zijn alle de bus in gaan om daarna de stad Singapore te zien, met natuurlijk een heel verhaal erbij. Helaas waren we allemaal aardig moe, en die arme man was zijn best aan het doen om ons wakker te houden. Terwijl wij een bocht maakte met de auto viel het hoofd van Silvia kei hard tegen het raam aan. Ja hoor ze was ik slaap gevallen, helaas had deze goede man dat niet door, en vroeg aan haar of de chauffeur wat zachter door de bochten wilden gaan. Na lange saai tocht zelfde man ons weer netjes af bij het vliegveld. Zo dat 3 uur later weer lekker richting Sidney konden gaan vliegen. Bij het boarden van het vliegtuig wisten we dat als we nu uitstapen gingen 3 van onze groep ons verlaten! In dit geval Robin,Silvia & Demi. Na een mooi en emotioneel afscheid van nog geen 5 minuten, moesten we al door lopen naar onze gate toe, want we hadden maar 1 uur de tijd om alweer de volgende vliegtuig te pakken.
Jaja, na een uur wachten vertrokken we naar het land van “The Hobbit & The Lord of the rings”. Bij het instappen van het vliegkwam zaten we helemaal achter in het vliegtuig 2 stoeltjes precies voor Rik en Ik. Gelukkig zagen we al snel onze koffers ( met schone kleren worden ingeladen in het vliegtuig ) Mijn geluk kon toen niet meer stuk! Wie had dat verwacht dat ik blij kon worden van kleren. En ja hoor daar vlogen we dan op naar New zealand!

PS Foto's komen wanneer ik beter internet heb, duurt anders veelste lang




  • 14 December 2016 - 11:30

    Ine Vermeulen:

    Hey Bas ,leuk om je verhaal te lezen,wat een reisje zeg.
    super kerel,wat lees ik nu werd jij blij van een tas met kleding?????????Haha de reis doet je goed Wat een prachtige omgeving Bazz,dit is echt genieten.Kijken nu al weer uit naar je volgende verslag.
    Groet uit Nijmegen
    liefs Wil en Ine

  • 14 December 2016 - 11:31

    Ine Vermeulen:

    Hey Bas ,leuk om je verhaal te lezen,wat een reisje zeg.
    super kerel,wat lees ik nu werd jij blij van een tas met kleding?????????Haha de reis doet je goed Wat een prachtige omgeving Bazz,dit is echt genieten.Kijken nu al weer uit naar je volgende verslag.
    Groet uit Nijmegen
    liefs Wil en Ine

  • 14 December 2016 - 16:04

    Anke :

    Gaaf Bas,
    Je schrijft leuk! Ik ruik je tenen en je..... hahaha.
    Leuke foto's ook op de app.
    Genieten kerel!
    Gr Anke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bazz

Hoi! Leuk dat je op mijn website bent, ik probeer elke week wat foto's en verhalen te delen die ik heb mee gemaakt, met het reizen!

Actief sinds 23 Nov. 2016
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 5881

Voorgaande reizen:

02 December 2016 - 31 December 2017

Mijn 2de Backpack avontuur

Landen bezocht: