Mijn 2de Backpack avontuur - Reisverslagen van Bazz Vermeulen - WaarBenJij.nu Mijn 2de Backpack avontuur - Reisverslagen van Bazz Vermeulen - WaarBenJij.nu

Mijn 2de Backpack avontuur

Het is bijna zo ver, 2 december vlieg ik naar nieuw zeeland!

Dan vertrekken met de groep van Travel Active naar nieuw zeeland toe!
nu nog alle spullen bij elkaar gaan verzamelen, Backpack inpakken als dat maar wel allemaal gaat passen :S

Er moet zoveel mee en heb maar zo weinig ruimte! De foto's van mijn uitpuilende rugzak word nog wel op de site verwacht.

Ik probeer deze keer toch wel elke week wel een verhaaltje of wat foto's te posten op deze website. ( Mits ik internet heb waar ik verblijf )

Op naar het volgende avontuur!!!!

Recente Reisverslagen:

06 Juli 2017

Het nieuwe verhaal

01 Januari 2017

Party gays!!

30 December 2016

Maitai, Meer mug als zon

30 December 2016

Taupo en haar zon van haat

18 December 2016

Nieuw zeeland het land van de Zwervers?
Bazz

Hoi! Leuk dat je op mijn website bent, ik probeer elke week wat foto's en verhalen te delen die ik heb mee gemaakt, met het reizen!

Actief sinds 23 Nov. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5877

Voorgaande reizen:

02 December 2016 - 31 December 2017

Mijn 2de Backpack avontuur

Landen bezocht: